Joejoe1974 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 4012

Boldog új évet kívánok én is!Egyre inkább kihal ez a topik(is),sajnos ez a fejlődés átka.Ma már más helyeken megy az eszmecsere. Az emberek ideje egyre kevesebb írogatni,aki meg alkot valamit az nem igen prezentálja a dolgokat mert megváltozott a dolog.Még pár hónapja említettem az Etz építést.Meg is mutattam fotón egy ismerősnek,ki csak annyit reagált hogy gáz.Kérdeztem tőle hogy mi a gond vele?Erre nem tudott válaszolni,vagyis egy értelmes érve sem volt a motor ellen,csak hogy neki gáz.Így aztán leszoktam róla hogy mutogatom a dolgokat.Annyit írok most hogy az Etz már eléggé átalakult versenymotorrá.A váz,az első villa,kerék,tank,blokk marad gyári.Mármint a blokk csak úgy értve hogy Etz blokk.Szereztem rá egy kézzel készített kipufogót,egy síktolattyús power jetes karbit,előre egy üvegszálas nagy idomot,hátra egy sportos ülésidomot.Közbe kerülkt hozzám még egy motor,egy kis Honda.Annak a váltótengelyét törte el sikeresen a gazdi,úgy hogy nem volt elég olaj a blokkban és a váltótengely összeolvadt az egyik fogaskerékkel.Ahhoz kell majd másik tengely és fogaskerék.Amúgy a blokk jól egyben van,főtengely,csapágyak nagyon jók.A futómű se annyira vészes,bár az első villa hátrafele hajlott 15mm-el,de van aki majd kinyomja.A Simsonra rákerült az Italjet gyujtás,először Ducati cdi-vel,most Honda cdi-vel,így be tudtam kötni a fordulatszámmérőt is.A motor most a minusz 18 fokban is első rugásra indul,a világítása tökéletes,mivel alapjáraton is teljes fénnyel működik.Mondjuk be is kellett kötni egy gyári feszültség korlátozót mert amúgy kiégne az összes izzó.Bekötöttem a féklámpát is.Csináltattam előre egy féktárcsa közdarabot,szereztem egy tárcsát,ahhoz egy kétdugattyús úszóágyazású féknyerget.Majd az is megy a helyére fel.Minap előhoztam több hónap után a tuning Babit,beindult az is szépen.Most hirtelen ez jutott eszembe.