régebben a csúcs idei gyorsjáratoknak volt másod ill. harmad részük is szólóval kiadva
-------------------
Mindenkinek van egy valamikori adata, emléke, stb.
A tiéd is jó.
De állítom, hogy a Tram-Traint most megvalósítani szándékozóknak, nincsenek hiteles adataik*** arról, hogy :
- Szeged-Vásárhely között melyik időszakokban, milyen a modal split ?
- Nem tudják, hogy akik Vásárhelyről Szegedre jönnek, hová, milyen célból utaznak ?
Valós adatok híján sejtéseik vannak, álmaik vannak, elképzeléseik vannak.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Rendkívül meglepődnék ha az építők/készítők/álmodók közül bárkinek is lenne a kezében 6 db kördiagram, mely mutatná Vásárhely-Szeged forgalom modal splitjét hétköznap :
- 00.00 órától 04.00 óráig?
- 04.00-től 08,00-ig ?
- 08.00-től 12.00-ig ?
- 12.00-től 16.00-ig ?
- 16.00-tól 20.00-ig ?
- 20.00-tól 24.00-ig ?
Ugyanezt ellenirányban................+6 db kördiagram
Ugyanezt hétvégén.......................+ 12 db kördiagram
Ugyanezt Szeged-Algyő és Algyő-Vásárhely viszonylatban.
Pedig ez alap.
Ennek kell(ene) a tanulmányok második oldalán, a munka legelején lennie.
Szerintem fogalmuk sincs arról, hogy mire építik, azt tudják, hogy a helyi/aktuális földesúr most ezt kérte, tehát ez lesz.
Pont.
A kördiagramok elkészítése egy közlekedésmérnöknek - adatfelvételek után - legalább 1=egy napi munka és abba már a csicsázás is benne van.
Ők elköltenek/elköltöttek több milliárdot, de fogalmuk sincs, hogy miért ?