trizs77 Creative Commons License 2017.01.06 -1 1 299702

régebben a csúcs idei gyorsjáratoknak volt másod ill. harmad részük is szólóval kiadva

 

-------------------

 

Mindenkinek van egy valamikori adata, emléke, stb.

A tiéd is jó.

 

De állítom, hogy a Tram-Traint most megvalósítani szándékozóknak, nincsenek hiteles adataik*** arról, hogy :

 - Szeged-Vásárhely között melyik időszakokban, milyen a modal split ?

 - Nem tudják, hogy akik Vásárhelyről Szegedre jönnek, hová, milyen célból utaznak ?

 

Valós adatok híján sejtéseik vannak, álmaik vannak, elképzeléseik vannak.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Rendkívül meglepődnék ha az építők/készítők/álmodók közül bárkinek is lenne a kezében 6 db kördiagram, mely mutatná Vásárhely-Szeged forgalom modal splitjét hétköznap :

 - 00.00 órától 04.00 óráig?

 - 04.00-től 08,00-ig ?

 - 08.00-től 12.00-ig ?

 - 12.00-től 16.00-ig ?

 - 16.00-tól 20.00-ig ?

 - 20.00-tól 24.00-ig ?

 

Ugyanezt ellenirányban................+6 db kördiagram

 

Ugyanezt hétvégén.......................+ 12 db kördiagram

 

Ugyanezt Szeged-Algyő és Algyő-Vásárhely viszonylatban.

 

Pedig ez alap.

Ennek kell(ene) a tanulmányok második oldalán, a munka legelején lennie.

 

Szerintem fogalmuk sincs arról, hogy mire építik, azt tudják, hogy a helyi/aktuális földesúr most ezt kérte, tehát ez lesz.

Pont.

 

 

A kördiagramok elkészítése egy közlekedésmérnöknek - adatfelvételek után - legalább 1=egy napi munka és abba már a csicsázás is benne van.

Ők elköltenek/elköltöttek több milliárdot, de fogalmuk sincs, hogy miért ?

 

 

 

 

Előzmény: nememlexemki (299693)