lada81 Creative Commons License 2016.12.20 0 0 3867

Szevasz!

Örülök neki hogy sikerült, megmenteni a járgányt az utókornak. Képekről nézve egész egyben van! Nem úgy mint egy-két kortársa.

Nem értem miért kellett hagyományos gyújtásra visszaállítani ??? Az elektronikus gyujtásnak sok előnye van a hagyományossal

szemben. Arra is gondolok nem olyan gyújtás torony került bele, ami kellett volna. Ehhez a motorhoz kétfajta gyújtófej létezik. Egyik

a karburátoros verzió, másik az injektoros motorhoz fejlesztették ki. Külsőre teljesen azonos a gyújtáselosztók, de a gyári száma más.

Ha hagyományos karburátoros motorba építik be a injektoros gyújtófejet, alapjáraton nincs még gond vele. Menet közben másképp ad

előgyújtást a gépnek, és csörögni kezd, a motor és nem fog menni. Az én motorom szamara trafó, és elektronika van, karburátoros níva

gyújtástornya van fenn. Van bőven kilóméter benne a felújjítás óta, de sosem kellett hozzányúlni a gyújtáshoz. Kivéve a gyertyacserék.

Szoktam látogatni a GDM-et . Néha valami apró alkatrészért át szoktam "ugrani"hozzájuk. Van ott minden! moszkvicshoz ladához,

volgához van minden alkatrész. Az öreg Józsi-bá jól van, a fia valami tanfolyamra járkál. Ha keresed őket de-órákban érdeklődj.

Előzmény: Pitecus (3866)