Az a baj, hogy már megint sületlenségeket beszélsz, de azt legalább jó hosszan és hatalmas egóval adod elő. Hogy végül se Solaris, se MABI nem lett, abban elég komoly szerepe van Mészárosnak, ugyanis ő kezdett el keresztbe tenni kb minden lehetséges platformon a BKV-nak, miután kiderült, hogy az az állami support hiánya miatt a mégsem tudja lehívni a tervezett mennyiséget. Ha nem pampog, akkor talán neki is csurran-cseppen valamennyi és nem kell bezárni a "gyárat". Ha egyetlen egy megrendelője van a cégnek, akkor talán nem így kéne bánni vele, főleg, hogy a BKV nélkül sehol nem lenne...
Egyébként a MABI olcsóságára vonatkozó érv is hülyeség, ugyanis:
- attól, hogy az egyik busz fél méterrel hosszabb a másiknál meg - papíron - 6 emberrel több fér fel rá, nem fognak változtatni a menetrenden, nem lesz rajta több fizető utas, szóval ez így csak játék a számokkal, de valóságban ebből előny nem kovácsolható
- az alacsonyabb alkatrész árak is nagyon jól hangzanak, csak kár, hogy jelenleg senki nem tudja megjósolni, hogy 4-5 év múlva miből mennyi kell majd, és azokhoz milyen áron és milyen feltételekkel lehet hozzájutni. Az okozhat kellemetlen meglepetéseket, ha pár év múlva mégis lehúzza a rolót a gyár (egy Solarisnál azért erre jóval kisebb az esély), de a PKD példája mutatja, hogy sokszor még a garancia időn belüli teljesítéssel is vannak gondok.