rutthin Creative Commons License 2016.12.16 -3 0 434154

Tökéletes mintapéldánya vagy azoknak a vasutasoknak, akik se 10 éve, se most nem értik az egésznek a lényegét (sőt, szinte semmit sem), mindent össze-vissza hordanak, féligazságokból gyártanak összeesküvés-elméleteket, mindent tagadnak, nem vesznek tudomást arról, hogy változik a világ és az utasigény....

 

Gyuri, értem én a lényegét a dolognak, de ezzel az eszközállománnyal, amivel ma a Start rendelkezik, szerintem nem lehet normális itf-et csinálni! Az jó, meg szép, hogy megnövelték a vonatok számát az itf miatt, de nincs hozzá megfelelő mennyiségű jármű. És ennek az az eredménye, hogy Bz-től kezdve a Flirt-ig mindent bevetünk, mindenhová, csak darabszámra meglegyenek a vonatok. Hiába van egy-egy vonalon dupla annyi vonat, ha a fele nem alkalmas emberi körülmények között történő utazásra.

És úgy vagyok vele, hogy inkább legyen kevesebb vonat, de azokban megfelelő mennyiségű kocsi!

 

Egyetértek azzal, hogy az elővárosban talán el is oszlanak az utasok az itf miatt, de azért a reggeli/délutáni tömeg sok esetben megmarad. Lehet mondani, hogy hazudok, de meg kell nézni egy-két napközbeni vonatot! És én nyitott szemmel járok...

Most hogy melyik a gazdaságosabb, állni a szerelvénnyel, vagy 10 utassal rohangálni, ezen el lehet vitatkozni, de attól még a tények tények maradnak, messze nem azonos a kihasználtság reggel 6-kor, mint 11 órakor.

 

Aztán csak-csak kibukik a szög a zsákból és az fáj, hogy már nem a vasutas váltásidőkhöz igazítva készülnek a menetrendek, egy kicsit többet kell dolgozni és már nem lehet bolhás kocsiba utazni a megfáradt vasutasoknak...

 

Nekem nem az fáj, hogy a váltásidőkhöz van a menetrend, vagy nem, mert nem 2-3 féle vonattal utaztam soha sem!

Az viszont fáj, igen, hogy az összes távolsági vonatból kivették az 1.osztályt, ill. 2.osztályként közlekedtetik, épp azért, mert az itf miatt kell a jóval több eszköz, és ezt így oldották meg!

Ha már az ember megszokott egy kényelmet, nem szívesen adom lejjebb. 

 

Előzmény: István Gyuri (434016)