f_k Creative Commons License 2016.12.13 -1 2 10014

Ma a MÁV felsővezetéki üzemavara miatt kénytelen voltam buszozni ami a 10.15 ös Budapest M3 Hatvan Gyöngyös nem oly rég ( kb. 3 éve) beállított járattal kezdődött.

 

Ezen egy ISUZU 30 fős kisbusz volt ami szerintem nem igazán erre a járatra való, bár a gkv munkájára nem lehet panaszom tökéletesen vezetett, maga  a busz konstrukciója a beremegés a sztrádán 70 és 78 km/h között ami fura, a szűk ülések amolyan Credo fillinget okoznak.

14 fő utazott Budapesttől ez Hatvan Rákóczi út, Hatvan Zöldfa esetén 1-1 fő utascserével zajlott az út.

Ha minden igaz a FJX 265 volt a rendszám pontosan éreztünk Hatvanba, ott rövid tartózkodás után Gyöngyösre vezetett az utam. A menetidő a 15-20 évvel ezelőttihez képest megnőtt (Hatvan, Kossuth tértől rövidebb volt az út) A távot  út 39 perc alatt tette meg a kb. 22 éves  DAF motoros helyközi 415 ös az utat, a gkv takarékosan vezetett, először az M3 környékén adott kövér gázt neki, addig nem is igazán volt hallható a motor hangja az utastérből...

Innen a Hatvani üzemegység által Agriától átvett 12.30 as Gyöngyös-Eger járatával utaztam 17 fővel startoltunk, Detk 1 fős utascsere, Kápolnán 4 le 5 fel, Kerecsenden Fő út  150 2 le, aut. vt. 3 le 9 fel. Összesen 19 fő utazott Kerecsendtől Egerig és  ahogy a ex Mátr 415 ösön úgy a Credon is  megállóhelyeket mutatta a digitális kijelző. Az, hogy a kihasználtság ennyi nekem csomagokkal utazva pont tökéletes volt. Pár éve az Agria Volán még kevesebb utassal közlekedtette ezeket a járatokat . Pl.: 9.45 kor induló ex Bp-Hatvan-Gyöngyös-Verpelét-Eger  vagy a 12.30 as Gyöngyös Eger utóbbin 11-14 fő volt akkor z utasszám.