alex_86 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 433914

1. Ungvár szvsz jóval nagyobb város és jelentősebb központ*, mint Munkács. Napi Heti 4-5 utasért normál nyomtávon közlekedtetni? Hááát.

*Munkácson nem jártam még, de Ungváron igen, a határátlépők 99%-ának a célpontja a piac Ungváron... vagyis sejthető, hogy kik vennék elsősorban igénybe.

 

Ungvárra pedig nem megy normál vágány, csak Szlovákia felől, ők gyakorlatilag ma is közlekedtethetnének Kassa-Ungvár vonatot (teher van), de még a hozzá vezető nagykaposi (villamosított) vasútvonalon is szünetel a belföldi személyszállítás.

 

2. Anno emlékszem, amikor a Záhonyiak kilobbizták az IC-ket, egy idő után (2005 körül) szinte mindegyik átjárt kompletten Csapra (étkezőkocsistól, első osztállyal), amelyet a fináncok szinte darabokra szedtek minden alkalommal, a 2G-s kocsik köpedelem, hogy néztek ki.... nem véletlenül lett törölve kishatárforgalomban a Latorca is. A hagyományos Bhv ide azt kell hogy mondjam, tökéletes komfortszint.

Előzmény: hmsoft (433867)