hmsoft Creative Commons License 2016.12.08 0 0 433904

Mit kell lovagolni a gépcserén, amikor a Tisza hídon sincsen már tyúkbél.
Amennyi erővel 300 méternyi 1435 mm-es vágányt építenének az álmodozók Munkácson, és amennyi erővel ennek a sokszorosát lennének kénytelenek elkövetni Csap-Munkács között, hogy a közbeeső állomásokon ne tízzel, a kertek alatt kelljen bóklászni, annyi erővel 3 km felsővezeték is belefér az álomba.

dízelmozdonnyal is muszáj lassan menni 1435-ön
Nem muszáj.

2. gépcsere is simán belefér Csapon az ellenőrzés idejébe.
A magyarországi ellenőrzés legyen a vonaton, pl. Nyíregy és Záhony között. Az ukrajnai pedig a Csapon leszállóknak úgy, ahogy most is, a Munkácsig utazóknak szintén a vonaton. Csap és Munkács között ne álljon meg a vonat, ha már IC. Ezzel a megoldással kiiktatható lehetne a gépcsere. (Mármint, ha a leírtak mellett különösebb értelme volna.)

hm

Előzmény: M63 010 (433903)