hmsoft
2016.12.08
|
|
0 0
433904
|
Mit kell lovagolni a gépcserén, amikor a Tisza hídon sincsen már tyúkbél. Amennyi erővel 300 méternyi 1435 mm-es vágányt építenének az álmodozók Munkácson, és amennyi erővel ennek a sokszorosát lennének kénytelenek elkövetni Csap-Munkács között, hogy a közbeeső állomásokon ne tízzel, a kertek alatt kelljen bóklászni, annyi erővel 3 km felsővezeték is belefér az álomba.
dízelmozdonnyal is muszáj lassan menni 1435-ön Nem muszáj.
2. gépcsere is simán belefér Csapon az ellenőrzés idejébe. A magyarországi ellenőrzés legyen a vonaton, pl. Nyíregy és Záhony között. Az ukrajnai pedig a Csapon leszállóknak úgy, ahogy most is, a Munkácsig utazóknak szintén a vonaton. Csap és Munkács között ne álljon meg a vonat, ha már IC. Ezzel a megoldással kiiktatható lehetne a gépcsere. (Mármint, ha a leírtak mellett különösebb értelme volna.)
hm |
Előzmény: M63 010 (433903)
|
|