cam aro Creative Commons License 2016.12.03 0 0 155293

bal/ jobb mutato ujjra szoritva a huvelykel ujjal. 

(tenyer parnan tamasztva. ) 

nem tudom hany voltal mer, 9V-s tapelem van benne. 

---------

a gyertyak faradtak voltak, de inkabb nedvesek, es nem rosszak /lefutottak.  

talan szuksegtelenek tunik a csere,

bar,..ha egy ora ellenorzes, kiegetes/szaritas.  + munkadij +  egyenlo 4 uj gyertyaval.. az mar merlegeli

hogy mi a szukseges. )  

 

 negy primer kor van. elvileg.. 

de azt nem tudom hol van a szabalyzasi oldal. ( ecm. vs trafo ) 

az auto elvileg menetkozben allt meg, onnan treleren ment tovabb. 

ott lehet bikaztak, de errol nincs info. 

 

az osszes csati  vegig probalva egy uj trafoval.. mind mukodik, van szikra. mig az oreg trafokal nincs. 

igy kapott negy uj trafot.. ami utan szinten nem indult, mert addigra megint elazott.. 

hulye allat ez a wankel, bar en csipem., - szvsz meglett huzva.. 

igy mar kikopte a plusz benzint, amire 4T magatol kepes..ez meg nem. 

onnantol hibatlan. 

(fenet, jelez a huto szintmero, ami tulaj szerint eddig nem volt.. )) 

 

mindegy mivolt. 

de olyan nincs hogy 3 a negybol trafo egyszerre doglik meg.

 

annak oka kell legyen,

...csak ennel  olyan sincs, hogy 1,-2 trafohibanal  meg uzemkepes , mint egy oTTo  

kritikus az inditasi fordulat.. 

ha egy rotor nem gyujt rendesen, a masik is megfullad. 

szvsz igy kozlkedni sem lehetett vele.

 

ehh. nem tudom,.  

Előzmény: C20NE (155289)