bal/ jobb mutato ujjra szoritva a huvelykel ujjal.
(tenyer parnan tamasztva. )
nem tudom hany voltal mer, 9V-s tapelem van benne.
---------
a gyertyak faradtak voltak, de inkabb nedvesek, es nem rosszak /lefutottak.
talan szuksegtelenek tunik a csere,
bar,..ha egy ora ellenorzes, kiegetes/szaritas. + munkadij + egyenlo 4 uj gyertyaval.. az mar merlegeli
hogy mi a szukseges. )
negy primer kor van. elvileg..
de azt nem tudom hol van a szabalyzasi oldal. ( ecm. vs trafo )
az auto elvileg menetkozben allt meg, onnan treleren ment tovabb.
ott lehet bikaztak, de errol nincs info.
az osszes csati vegig probalva egy uj trafoval.. mind mukodik, van szikra. mig az oreg trafokal nincs.
igy kapott negy uj trafot.. ami utan szinten nem indult, mert addigra megint elazott..
hulye allat ez a wankel, bar en csipem., - szvsz meglett huzva..
igy mar kikopte a plusz benzint, amire 4T magatol kepes..ez meg nem.
onnantol hibatlan.
(fenet, jelez a huto szintmero, ami tulaj szerint eddig nem volt.. ))
mindegy mivolt.
de olyan nincs hogy 3 a negybol trafo egyszerre doglik meg.
annak oka kell legyen,
...csak ennel olyan sincs, hogy 1,-2 trafohibanal meg uzemkepes , mint egy oTTo
kritikus az inditasi fordulat..
ha egy rotor nem gyujt rendesen, a masik is megfullad.
szvsz igy kozlkedni sem lehetett vele.
ehh. nem tudom,.