DiabloII Creative Commons License 2016.12.03 0 0 6845

Sziasztok pár kérdéssel fordulnék hozzátok terepjáró építéssel kapcsolatban. Pár éve terepezek már kint a határban, meg ártérben, és szeretnék belefogni a versenyzésben. Kezdésnek a normál kategóriát céloznám meg egy parancsnoki uazzal. A bukókeret elkészítése érdekelne elsősorban. Elég ha padolólemezhez van csavarozva úgy, hogy a túloldalról is meg van pántolva, vagy az alvázhoz kell rögzíteni? Esetleg itt az off-roadban is homológ csövezést kell használni amit minősített hegesztő hegesztett, vagy elég ha csak normális varratjai vannak, és nem taknyolás? Megmondom őszintén azért választanám a bontható megoldást, mert ha későbbiekben kategóriát váltanék akkor úgy is teljesen át lenne szabva az egész autó, könnyeben el tudnám bontani a csövezést. Az üléseknek, és az öveknek homológnak kell lenniük? Olvastam a Bács trophy szabályzatát, hogy normál kategóriában nem lehet csörlőt használni. Az azt jelenti, hogy nem is lehet az autón csörlő, vagy elég ha csak nem használom?

 

A válaszokat előre is köszönöm :)