Rumcice Creative Commons License 2016.12.03 0 1 69386

Én már megugrottam ezt a szintet. Opel Astra G.   A-ból B-be biztosabban elmegy, mint egy BMW. Alkatrész filléres, minden sarki szerelő fejből vágja az adatait, alkatrészek cikkszámait. Nincs benne olyan alkatrész, amit nem cserélhető fillérekből. 8 éve tolom. Szerintem 8 év alatt összesen nem volt annyi dolgom a szervizével, mint egy BMW tulajdonosnak fél-1 év alatt.

 

Nincs okostelefonom, nincs hibrid BMW-m, nem chatelek, nem viberezek, nincs guminőm. A családommal és a barátaimmal személyesen tartom a kapcsolatot, szoktunk találkozni, vendégségbe menni, beszélgetünk. Beszélgetés közben ritkán kerül szóba, hogy ki milyen autóval jár, és akkor is oda lyukadunk ki, hogy a régiek megbízhatóbbak, olcsóbbak. Mint a már említett radar 600e forintos ára, ami kiüti a tempomatot mindenestül, miközben az Opel Astra G-ben egy bizonyos szinttől felfelé a sima tempomat nem több egy elromlani képtelen alapfelszereltségnél.

 

Leírom, régóta csodálom a Kiát. 7 év garancia. Minőségben már rég beelőzték Európát. Végre egy autó, aminek boldog a tulaja, mert nem kell állandóan a szervizbe hordania, vagy horror áron mindenféle elektronikus alkatrészeket cserélnie. Az én szememben ez jelenti az autógyártás csúcsát, nem a gesztusvezérelt BMW.

 

Ha finom süteményt akarok enni, engem nem érdekel, milyen összetevőkből áll, meg hogy hány fokon hány percig kell sütni, stb. Csak hamm, bekapom, és utána továbblépek. Ilyen számomra már az autó is, az évek során megváltoztam. Csak menjen zokszó nélkül a napi használatos autó, ha megkap minden ütemezett karbantartást.

 

De az öreg E34 M5 becsülete azért nálam is örök. Az AUTÓ, nagybetűs. Mikor előveszem, akkor a fent leírt ember hirtelen átalakul egy kis időre kisördöggé. :)

Előzmény: HG. (69385)