Annyit tennék hozzá, hogy az egyes automaták közt is van különbség, mert van ami hajlandó viszonylag a belét húzni, más meg pöccre megdöglik a semmiből.
Amúgy teljesen egyetértek. Sokat futott, öreg autó legyen kézi. Saját érdekből...
Sokkal nehezebb*, ergo reálértéken drágább lesz 10-15 év múlva fenntartani egy mai új autót, mint ma egy 10-15 éves autót, ezzel nem sok újat mondtam.
És ezt - technikai fejlődés ide, vagy oda- de nehezen veszi be a gyomrom... Gesztusvezérlés..., hát az pl. baromi fontos.., nem tudnak már mit kitalálni...
* olyannyira "nehezebb", hogy a többségnek nem fog menni, de ügyes gányolók, bontósok, stb. legalább jól járnak vele.
Innentől kezdve nem tudom, mi lesz, mert részemről két dolgot tartok nehezen (leginkább sehogy) elképzelhetőnek:
- csak azért valami kis, vacak, szart veszek autózni, mert azt lehet akkor annyiból fenntartani, mint ma egy 10-15 éves BMW-t
- olyan anyagi helyzetben leszek, hogy ne fájjon, hogy hopp 1milkó az automata váltóra, másik milkó a motorgenerálra, a harmadik az összes fontosabb fedélzeti elektronika cseréjére, stb.
ja, három, mert a harmadik, hogy busszal, biciklivel, stb. járjak :)