Egy kis iromány ehhez a 30d üzemanyag szivattyúhoz.
Álló motornál gyújtás ráadásakor a K96 relén keresztül a DDE elindítja a takban lévő és ülés alatti szivattyút 1 percre. Legközelebb akkor indul amikor elkezdesz indítózni.
Indítózáskor és innentől végig az előnyomás szenzor jelét ellenőrzi és ha nincs meg a megfelelő nyomás, akkor jön a hibaüzenet. (Gondolom, hogy a nagynyomású sosem mehet szárazon)
Előnyomás a minimum érték alatt a motorindítás engedélyezéséhez:
1Bar a nyomás,tehát csak a tankszivattyú megy.
Szétszedtük a gyári 2001-es 301ekm-es 'küszöb alatti' szivattyút:
Szénkefék ugyan jól elkoptak,de még dolgoztak volna:
A kommutátor nagyon elkopott.
Ha ebben az állásban áll meg a szivattyú,többé nem indul,csak rásegítéssel:
Lábjegyzet:
Az XY nagykerbe Pierburg szivattyú rendeléskor egy "MS-motorservice" zárjeggyel ellátott Pierburg dobozban egy "TI Automotive" feiratú Pierburg szivattyú érkezett.
Tehát manapság ki gyártat kivel és ki csomagol kinek? Költői a kérdés..:-)