balabmw Creative Commons License 2016.11.29 0 0 69344

Egy kis iromány ehhez a 30d üzemanyag szivattyúhoz.

 

Álló motornál gyújtás ráadásakor a K96 relén keresztül a DDE elindítja a takban lévő és ülés alatti szivattyút 1 percre. Legközelebb akkor indul amikor elkezdesz indítózni. 

Indítózáskor és innentől végig az előnyomás szenzor jelét ellenőrzi és ha nincs meg a megfelelő nyomás, akkor jön a hibaüzenet. (Gondolom, hogy a nagynyomású sosem mehet szárazon)

Előnyomás a minimum érték alatt a motorindítás engedélyezéséhez:

1Bar a nyomás,tehát csak a tankszivattyú megy.

 

Szétszedtük a gyári 2001-es 301ekm-es 'küszöb alatti' szivattyút:

 

 Szénkefék ugyan jól elkoptak,de még dolgoztak volna:

A kommutátor nagyon elkopott.

Ha ebben az állásban áll meg a szivattyú,többé nem indul,csak rásegítéssel:

 

Lábjegyzet:

Az XY nagykerbe Pierburg szivattyú rendeléskor egy "MS-motorservice" zárjeggyel ellátott Pierburg dobozban egy "TI Automotive" feiratú Pierburg szivattyú érkezett.

Tehát manapság ki gyártat kivel és ki csomagol kinek? Költői a kérdés..:-)

 

 

Előzmény: cuccolós (69209)