Hát... persze lenne kézenfekvő javaslat (cserélj vízhőfok jeladót, hátha megjavul), de 203 kiköhögött ezres elég nyomós érv arra vonatkozóan, hogy visszaballagjak egy kipufogógáz mérési eredménnyel, és rábeszéljem a 6 hónapos gari beváltására a mestereket.
És igen kövi kérdésem a piezó lett volna, merugye az is fárad, pontatlanná válik, de a csúcsok beállításakor a piezót is kellene "tanítani".
Illetve biztos van kompressziómérő eszközük, be lehet határolni a motor működése, vagy szállítás-porlasztás problémáját, illetve mérjenek mindkét szállítási oldalon nyomásokat.
Persze ezeket ők is tudják.
CR dízelt nem lehet hályogkovácsként babrálni, az vagy jó, vagy nem jó.
Vagy ha volt buherálva a motorvezérlő szoftver, lehet nem megfelelően lett beállítva (általában csak úgy hangolgatnak fordulatszám tartományokra).
Vagy a klasszikus bűnös, az EGR szelep.