Üdvözlök Mindenkit!
2 napja beragadt a járó motorba a kulcs. Csak nagy nehezen (véletlen rá is indítóztam) mire sikerült leállítani illetve kivenni a kulcsot. Azóta nem megy a ventilátor semmilyen állásba (utastér). Valahol hallottam hogy a gyújtáskapcsoló betéthez is van köze a ventinek. Igaz ez? El kezdtem ki méregetni a betét 4 állását. Eddig erre jutottam:
bizti tábláról (bt) érkező 3 vezeték: P, S, N
kormány alatt (ko) lévő csatlakozóból: P, S, K
üres állásba: semmi semmivel
gyújtás állás: (ko)P -> (bt)S
üzem állás: (ko)P ->(bt)N,(bt)S
indítózás állás: (ko)P -> (ko)K
Ebből az következik hogy a (bt)P és a (ko)S soha senkivel nem érintkezik.
Arra még rá mértem hogy (ko)P és (ko)S +12 voltot hoz.
és elméletem szerint (ko)S nek -> (bt)P sere kéne kapcsolnia üzem állásba. (ezzel a felső bizti sort kéne megtáplálnia)
Bár akkor gondolom elég sok minden nem kapna áramot ez elbizonytalanít mert látszólag minden ment az autón a ventin kívül. (bár még a bizti. kiosztásról sincs infom.(felső sor))
Ezért kedves fórumozókhoz fordultam
Köszönöm.
(2001 es évjárat 1,8 benzin, digi klíma)