"karterhez [...] valoszinu mindketto elmegy 6-7 evet mire megint leeszi a rozsda."
a rozsdasodasi hajlam nem is erdekel, hanem a meretpontossag [klokkelholm utoljara meg volt a bardiban, most nincs de szerintem lesz ujbol. FEBI-t tudok itt kint rendelni kb. ugyanannyiert, de azt nehez visszaadni. bar a klokkelholmot sem adom szivesen vissza, ha mar leszedtem a gyari kartert. Golf 1-hez vettem anno klokkelholm tankbetolto csövet es kellet reszelni meg hajlitgatni]
"...addigra fogja huzni mas is az autot, igy nem hiszem hogy a karter sarkalatos kerdes lenne."
hmmm. tenyleg erdekes dolog ez az olasz auto :-(
muszakilag szerintem sokkal atgondoltabb mint egy opel (C Corsa), de a minoseg csapnivalo :-( törnek a csavarok, foszlik a bandazs, egnek a csatik (elment a fenyszoro, mert a BCM-nel elolvadt a csati).
C Corsat rühellem szerelni, mert idiota megoldasai vannak, de minosegre egesz OK (3 evvel idosebb + 20ekm, de nem folyik az elso lengescsillapito es nincs is kivulrol levelesre rohadva, olyan meg h a kabelkoteg szethullik, meg a csatlakozok olvadnak nem is jutna eszembe). Cserebe a panda kasznija kevesbe rohad. (bar lehet h azert mert azt 4 evesen telefujtam mike Sanders-sal, a corsa meg csak 12 evesen kapott kivul belul(üreg :-) ) Dinitrolt)