Mondjuk,ha tényleg használni akarja,és nem villantani vele,akkor egy JTD Kappa teljesen ki van zárva?
Épp ilyen használatra lett anno kitalálva.
Ha találtok belőle egy 2-300.000 km közöttit,és minden olyan elemet kicseréltek,ami az üzembiztonságát befolyásolja(akku,fékek,kerékcsapágyak,szíjak,szűrők,feszítők,LMM mérő,pumpák,generátor,kuplung,esetleg tempomat bele...)akkor sem vagytok 1.5 millió fölött - sőőőt - ,és további 2-300.000 magában a motorban simán benne van.
Aztán,akkor a Kappa kényelmet sem kell nélkülözni.
Persze,akkor egy 20 éves,olasz kocsival közlekedsz,de valójában semmivel sem lesz több esélyed egy tréleres mentésre,mint egy 5-8 éves autóban.
Ja,és nem az enyémet ajánlgatom - jött privátban érdeklődés - az nem eladó egyenlőre,csak egy vicc volt részemről,mivel kétszer annyiért sem látok olyat,ami mindent tud,amire nekem szükségem van,és amire ne kéne még a legalább a vételár felét rákölteni,hogy olyan állapotban is legyen.
Persze,az évi 40.000 km miatt 5 év múlva újra autót kell majd nézni,de évi 300.000 ft amortizáció egy újabb autóban is benne van,ilyen intenzív használat közben.
Ez is egy lehetséges megoldás,szerintem.