A levelezésünk:
"
Tisztelt Ügyfelünk!
A panaszlevelét továbbítottam a Garancia Osztály felé. 14 napon belül értesíteni fogják Önt az intézkedés folyamatáról.
Üdvözlettel,
Nagy Gabriella
Ling Fluent Ügyfélszolgálati Osztály
contact.hu@lingfluent.com
+3619993967
-----------
Tisztelt Ügyfelünk!
Garanciaigénye október 7-én ismét pozitív elbírálásban részesült. Ha a banki adatok stimmelnek, a visszaigényelt összegnek 14 napon belül meg kell jelennie a számláján.
Üdvözlettel,
Nagy Gabriella
Ling Fluent Ügyfélszolgálati Osztály
contact.hu@lingfluent.com
+3619993967
---------------
Tisztelt Ügyfelünk!
Reklamációja teljesítése érdekében az IBAN kódja nélkülözhetetlen, az Ön által küldött nem volt megfelelő kérem, ezzel együtt küldje el levelét újból a következő email címre:
contact.hu@lingfluent.com
-------------
Tisztelt Ügyfelünk!
Az utalás megtörtént október 20-án, 24549 forint (79.94 euró) értékben az alábbi számlaszámra:
IBAN: HUXXXXXXXXXXXX
SWIFT: CITIHUHX
Kérem ellenőrizze Ön is bankjánál.
Üdvözlettel,
Nagy Gabriella
Ling Fluent Ügyfélszolgálati Osztály
contact.hu@lingfluent.com
+3619993967