alkotasu Creative Commons License 2016.11.06 0 3 2725

"„a HÉV, a metrók, a MÁV, a GYSEV és a kisvasutak helyzetéről sokkal nehezebb lesz adatokat szerezni. Nem biztos például, hogy ezentúl tudni fogjuk, hogy a felújítási, karbantartási munkák mennyibe kerülnek, mert nem biztos, hogy tudni fogjuk, hogy pontosan mit kellett megépíteni.”"

 

Arra azért kíváncsi lennék, hogy a törvény mely részére alapozza ezt a szöveg szerzője. Mert én elolvastam a vasútra vonatkozó rész is, az indoklást is, de semmiféle olyan szakaszt nem találtam, ami ezt a vélekedést alátámasztaná.

Ja, csak a 444 politikai hisztijét sikerült átvenni... Értem...

 

 

 

Arra azért jó lenne, ha választ adna a cikkíró: tényleg fontos minden adatot tudni mindenkinek, pl. a tervezett Liszt Ferenc Repülőtér vasúti kapcsolatáról? Tényleg nem rejt biztonsági kockázatot az, ha minden adat nyilvános? Nem volt elég repülőtéri merénylet eddig? Kell még egy olyan is, ahol mindkét közlekedési ág is érintett? Amikor az USA 2001. szeptember 11 után biztonsági intézkedéseket vezetett be, azok is fölöslegesek voltak? Ja, biztos, mert "nem koszosak, nem szemetelnek, és egyébként sincs velük semmi baj".

Föl kéne már ébredni, hogy a mai világ nem azonos a 20-25-30 évvel ezelőttivel. Nem lett jobb, ez tény. De a változásnak következményei is vannak. Sajnos.

Előzmény: alkotasu (2724)