alkotasu
2016.11.05
|
|
0 0
2723
|
KI
"Az egy másik kérdés, hogy szerintem sem bezárni kellene egy rakás mellékvonalat, hanem a síneket felszedni, az állomások építési anyagait elbontani, felhasználni máshol és a töltéseket eldózerólni. Sok termőföld kerülhetne jó helyre. Tipikus ilyen vonal a 113-as Mátészalka-Zajta között."
Ha ezeknek a költségeit összeadod (környezeti kármentesítéssel együtt), levonod belőle a használható anyagok, eladható terműföld értékét, akkor azt fogod tapasztalni, hogy sokkal több lenne a kiadás, mint a bevétel. Ezért van az, hogy csak megszüntetik a forgalmat, de bontási engedélyt nem kérnek, mert akkor mindezeket el kéne végezni. (Megjegyzem a bontás során sok használhatatlan anyag is keletkezik, amit el kell szállítani.)
BE |
Előzmény: kristoof (2722)
|
|