Törölt nick Creative Commons License 2016.11.01 0 0 125638

Köszi! Ki is próbáltam az összeszorítózott vázon, hát egyelőre ezen még a csendes óceáni törésvonalon is meglepődnének .... dehát se az elő- és hátlapi merevítések, se a csapágyházak nincsenek össze-odacsavarozva. Valójában még egy db csavar sincs a vázon, mindent a szorítók meg a fenti/lenti nútok tartanak össze.

 

Csak épphogy beröffentettem, a szalagfeszítést kellett nem is kicsit finomhangolni ... a papíron kimatekolt pozíció az éles nem igazán volt fasza, így kellett gondolnom a dolgot. Pl hogy ne csak fel-le, de oldalirányban is állítható legyen a motortartó. Mert ha nincs tökéletesen középen a motortengely, akkor nem lesz nyilván a két szíj feszítése egyforma. Ezért lent megtágítottam a felfogatást, így "önbeálló lesz" a motortartó rész amikor feszítem lefelé a talpat.

 

 

10-15 mp futás után is ennyit mászott el az  odaszorítózott csapágyház, szóval sokat nem teszteltem a vibrációt, de így egyelőre brutál g-force-ok jöttek ki :D

Ami miatt viszont megállt a projekt, hogy megcsináltam a Repítő által javasolt csapágyház erősítést (egyelőre csak lent, most csinálom a fentit is) , de ... nincs elég hosszú csavarom. Eddig M6x60 pont jó lett volna, de nincs csak 6 db M6x90-es. Jó, csináljuk M8x80-ból, az is elég - ahhoz nincs sem sima, sem rugós alátétem. Holnap OBI ... és végre tárcsázás.

Előzmény: feketefelhoo (125607)