tailor13 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 2613

Nem tudom, van-e valami különös oka, hogy ragaszkodsz a benzineshez, de azon túl, hogy talán kevesebbet futottak, mint a dieselek, legalább annyi, de cserébe drágábban megoldható problémát tudnak rejtegetni. A felhozott M115 motor például egy kiváló Stromberg karburátort hord a jobb oldalán, amit nagyon kevesen vállalnak el, és még kevesebben tudnak megcsinálni, ha beteg.

Nem tudom, hogy milyen árkategóriában nézegetsz, de a 77-es autók még kevesebb korrózióvédelemmel készültek, mint a későbbiek, ezért rozsda szempontjából mindenképpen nézd át, főleg alulról, taposók, futómű bekötési pontok, ablakfalcok, emelőbakok, küszöbök, sárvédőívek, doblemezek környékén. Tákolás lehet rajta, minél kevésbé tákolt, annál jobb esélyed van belőle később szép, jó autót csinálni.

A futómű egész emberi pénzből összerakható, a kormányholtjáték széria ezeknél, de a mértéke nem mindegy. Elöl van benne vagy 10-12 gömbfej(hadd ne számoljak utána), ha egy-kettő lóg, az riasztó lehet, de kis ügyességgel 2500 Ft körül van darabja Lemförderből is... Persze, a sok kicsi sokra megy. Kopóalkatrészt (féktárcsa, fékbetét, ilyesmi) emberi áron lehet hozzá még kapni, azoktól nem kell félni.

A beltér már nagyob falat lehet, főleg egy első szériás autónál, nemigen van választék színben, ha pedig valami ritkább színhez kellene alkatrész, akkor nagy mázli/kitartás kell a sikerhez. Fekete belsőhöz például könnyebb ülést találni, mint Bambus vagy Pergament színűhöz.

A tetőablaknál a levélfogó filctömítések sem olcsók, és ha el van rohadva a tálcája, az csere, bár ez utóbbit még lehet találni kis ügyességgel bontottan, de nem egyszerű móka kicserélni...

Ha bárhol vizes a szőnyeg az utastérben, alatta jó esély van rozsdát találni, és nem mindig egyszerű meglelni, hol jön be a víz.

(Nekem 240D-m van, ha valami kérdésed lenne, írj privátot bátran, talán még az email-om is elérhető a profilomnál)

Előzmény: Ritchie87 (2612)