gustavsson85 Creative Commons License 2016.10.14 0 0 119227

Ezúton szeretném megköszönni Jenának a múlt pénteki oroszlán generált! :)

 

Hihetetlen rutinnal és hozzáértéssel nyúlt a géphez, pikk-pakk megvolt a faptalanítás, egr kikötés, szoftver módosítás, + motor optimalizálás is. Nem jött zavarba a felmerülő problémáktól sem (a korábbi hibatörlések száma elérte a 40-et, megtelt az EPROM – csak hogy ne legyen már egyszerű a helyzet), de nem adta fel, és a munkáját végül siker koronázta. Illetve csak koronázta volna, mivel a művelet után olyan erőre kapott a gép, hogy egyből kiderült: cserés a kuplung (padlógázon meg-megcsúszott). Ettől függetlenül profin lőtte be a teljesítményt, mert a héten megejtettem a kuplung cserét, és végre alkalmam nyílt megtapasztalni, hogy mit lép a gép (nagyot! :) ), és semmi füst, semmi korom. De ami igazán meglepett, az a fogyasztás, ugyanis drasztikusan csökkent. Nem tudom 5,4 liter fölé vinni átlagban, pedig előtte bőven 6 felett fogyasztott (néha már a 7-et súrolta alulról). Hétvégén voltunk a Mátrában (még a kopott kuplunggal), úgyhogy annyira nem nyomtam neki, de országúton 100-ra állított tempomattal, illetve a Kékestetős csúcstámadással az oda-vissza 240km alatt 3,8-at evett százon (nem csak a fed.comp. szerint, teletank számolással is). Csak pislogtam, pedig heten ültünk benne (jó, ebből három 8 év alatti) de hát akkor is… :)

 

Köszönöm szépen a kávét is, pont jókor jött, mert már kezdett nagyon hideg lenni. Mire végeztünk, délutánra még a nap is kisütött :)

 

(Az utánam érkező Xantiának sikerült a tuning?)