Kedves Fórumozók!
Valaki el tudja nekem árulni,hogy egy Suzuki 50ccm-es robogó felfúrás után, új dugóval, - első túlméret, - miért csak 6 bar a végnyomás? Ezután ismét fel lett fúrva a 2. túlméretre, de a végnyomás akkor is csak 6 bar volt, önindítóval. Lábbal berúgva nem lett megmérve, de ott is pöccre indul. Nekem gyanúsan alacsony. a dugattyú a hengerbe illesztve lett, még kézzel, hidegen, a kézben lévő hengerben meg is kellett járatni, - gyűrűkkel, - mert annyira pontosan lett illesztve.
Ugyanakkor egy Sachs ugyancsak 50 ccm-es mopednél - az nem lett felfúrva, jó néhány ezer km van benne, - a végnyomás 12 bar.
A Suzukinál az önindító is sokkal lassabban forgatja, de lábbal berúgva is csak néhány fordulatot tesz meg, mint ahogyan a Mopedet lehet tekerni lábbal.
Az első és a második fúrásnál is ugyanazt a nyomást mutatta.
El nem tudom képzelni, hogy miért?
Valakinek van ötlete?