Volt ebből több motor,...
... motorkód, löktérfogat, teljesítmény,... valami még kellene.
A végén a sor4 318 már majdnem kétliteres is volt, csak 318-nak hívták.
Megkülönböztetendő pl a sor6 320tól.
Mindenek előtt hibakódokat kellene olvasni, ez nem pug., hogy a check engine világít midnen szarra, akármi lehet, ami hidegben jön elő. Szépen meglesz a logokban a ráutaló dolog, ha nincs semmi, még mindig lehet másfelé kereskedni.
Szóval nulladikra az autóval és nem a szerelővel kellene "beszélgetni", az majd csak ezután jön.
Olyan szerelőhöz, akinek "nincs hozzá gépe", meg blablabla ne vidd!
Nem mondom ,hogy a bmw-t mekkroa specialistához kell hordani egyszerű szervizekre, mert nem, de olyanhoz igen, aki látott már ilyet, jobban is jársz vele.
Esetleg automata? A sebességbetevésre ez meg az-ból gondolom, ott kerül rá ilyenkor hirtelen terhelés..