KNer Creative Commons License 2016.09.25 0 0 88546

Ezért lett volna jelentősége a C-mode transpondernek, mert akkor nem lenne kérdés, hogy a DIV süllyedt 2000láb alá, anélkül, hogy a gödöllői infón tájékozódna, vagy a APZ emelkedett 2000-fölé miközben csak a gödöllői infon tájékoztat. DIV 2000-et jelent, miközben az APP "forgalom volt 1800láb-on" és eközben ütköznek.

-LHBP-APP engedély nélkül mehetett-e 2000-re vagy fölé??

-Volt-e előre megbeszélt érkezési eljárása HADIV-nek, ezt tartotta-e, erről tudott-e a Piper?

-Az APZ tudott róla hogy a Cessna leszállni készül(hiszen a szokott helyen egymás mellett parkoltak, felszállásnál láthatta, hogy nincs lent a Cessna), tudott-e arról a Cessna,hogy felszállt/felszállhat bárki a reptéren?

Tehát döntő kérdés, hogy volt-e briefing és ott mi hangzott el, ill. milyen reptérrend, milyen elhagyási és megközelítési eljárások voltak érvényben. 

A repülőtéren územel több kamera is, pontosan nyomon lehet követni a történteket, végig lehet kockázni, rajta van ki-mikor indul és merre, látni az ejtőernyősöket és az anyukát a kisfiúval is, azt is látni a felszállás a 13-ról megy a leszállások 31 felől, abban az órában 4 gép is mozgott a reptéren, több fel és leszállás is volt 9 óráig.  http://camvid.idokep.hu/og10skyescort/og10skyescort-2016-09-18.webm

 

A videófelvételen is látszik a Piperből a nappal szemben és fehér felhőháttérben, a Cessnából jobbra-lent a műszerfal holtterében kellett volna észlelni a másik gépet.

Előzmény: RNZoli (88544)