Törölt nick
2016.09.23
|
|
0 1
432251
|
Te mégis miről beszélsz?
Akkoriban a MÁV görcsösen keresett vmi megoldást a mozdonypark vérfrissítésére.
Ezek a gépek egy félbemaradt olasz projekt részeként, csarnokban álltak "lezsírozva", asszem Szicíliában, de erre nem esküdnék meg. Egy kísérlet volt, nem jött be. A hosszútávú állás nem tett jót a korabeli villamos mozdonyoknak, ráadásul mediterrán éghajlatra tervezték őket.
Mikor az RCH átvette 2010-ben az első hét, a pozsonyi és érsekújvári dögsorból felállított Laminátot, azok is sokáig estek-keltek. Mire a PZS meg az AWT átvette őket már megbízhatóbbak lettek.
A jobboldali vezetőpult azóta már a Floyd, előtte meg a horvát Tirisztorkák révén egyáltalán nem (volt) unikum itthon sem... |
Előzmény: haha 1970 (432240)
|
|