Törölt nick Creative Commons License 2016.09.23 0 1 432251

Te mégis miről beszélsz? 

 

Akkoriban a MÁV görcsösen keresett vmi megoldást a mozdonypark vérfrissítésére. 

Ezek a gépek egy félbemaradt olasz projekt részeként, csarnokban álltak "lezsírozva", asszem Szicíliában, de erre nem esküdnék meg. Egy kísérlet volt, nem jött be. A hosszútávú állás nem tett jót a korabeli villamos mozdonyoknak, ráadásul mediterrán éghajlatra tervezték őket.

 

Mikor az RCH átvette 2010-ben az első hét, a pozsonyi és érsekújvári dögsorból felállított Laminátot, azok is sokáig estek-keltek. Mire a PZS meg az AWT átvette őket már megbízhatóbbak lettek.

 

A jobboldali vezetőpult azóta már a Floyd, előtte meg a horvát Tirisztorkák révén egyáltalán nem (volt) unikum itthon sem...  

Előzmény: haha 1970 (432240)