Pontosan rátapintottál a lényegre! No ne marra, hogy csinos nő lennék (habár fiatalabb koromban egy ideig Lutz Mária álnévvel irogattam újságcikkeket és nagy izgalom is támadt a szakmában, hogy ki ez az új csaj. Borisz, azaz Boros Jenő, aki a mai napig a Népszabinál nyomatja, persze teli szájjal igazolta mindenkinek, hogy egy szőke, fiatal
a, nagymellű bombázó a Lutz...:) )
A lényeg, hogy még azt sem lehet legtöbbször elhinni, amit látunk, mert nem tudjuk, hogy a százezer paraméter közül mi éppen hogyan áll az utolsó körökre. Ha meg éppen nincs "taktikai izgalom", akkor meg a dominancia, amin meg semmi csodálni való nincs...
Ezek a taktikai "izgalmak" legtöbbször kábé olyan hatásúak, mint guminőt dugni egy lakatlan szigeten... Az még a taktikai "izgalmaknak" csak a jéghegykénti csúcsa, amit látunk, mert a valóság igazi elemei legtöbbször csak a hátsó boxok komputer erdejének képernyőin látszanak...
Szomorúan kell tudatnom, hogy a F1 a legjobb úton halad, hogy egy naggggyon régi rajongóját és hívét végleg elveszítse...
A rali vb-ből már tökéletesen kiábrándultam, ma már azt se tudom, mikor van a köv.a futam és mi is volt legutóbb.. Pedig a mobil internet hőskorában élőben néztem az utcán minden egyes gyorsasági időeredményeit... Ma már tök fölösleges. VW dominancia és szevasz... Nagy néha pechjük van (mármint Ogier-nak...) , és akkor talán nyer más, vagy legalább egy másik VW-s.... Ez ma már hosszú távon édeskevés a lelkesedéshez...