Törölt nick Creative Commons License 2016.09.18 0 0 153451

Belülről rothad az üregekből kifelé, az összeponthegesztett átlapolásoknál a két lemez közt.

A felszinét kapirgálod, alakítgatod meg szépíted, az nagyon jó, de konkrétan hosszutávon minimális értelme van szerintem.

 

Ilyen profi alvázvédelmet, üregkifújást kellene tartani profi zsírral, ha tényleg komolyan gondolod, az viszont egy vagyon, sokkal többen lenne, mint amivel valszleg. olcsóbban vetted.

 

De ha már szépen megindult a romlás belül, akkor az is legfeljebb lassítja a történetet.

Gázolajjal telinyomatás  a parasztmegoldás, erről rohadtnagy viták vannak, és műszakilag kb az ingből-kittből épített küszöb szintje, ha "működik" ha nem.

 

Egyébként meg egy autó alulról rozsdás, az nem a tulaj nagy megvigyázásán múlik, ezeken a sós, taknyos, de nem igazán folyamatosan fagyos teleken teliveri alulról maró lével, majd hetekig, hónapokig úgy áll, mert ki viszegeti drága kézimosóba alvázmosásra, amikor kifordul a mosóból, és 20méter mulva lefürdeti egy sós olvadékkal teli 2 hónapja ott rohadó 20cm mély pocsolya az egészet?

 

Innentől a garázsos autó, ami belül meg fényre kint szép, 20X úgy rothad alulról és bentről kifelé, mint a csillagagrázsos lomok, ez egyszerű kémia. Hogy két autó közül melyik hogyan rohad, az kb ezer dolgon múlik, de két látszólag hasonló autó (tipus, kaszni, évjárat) is jöhetett teljesen másik gártóműből, lehet kicsit másik acélból, változtathatott a gyár a kettő közt a korrózióvédelmi eljáráson + és - irányban is, stb.

 

 

 

 

Előzmény: focus tulaj (153449)