Szervusztok!
Az EWS-891-nek (helyi Ik415) komoly vázproblémái vannak, nem tudjuk mi lesz vele. Mostanában az LPU-959 szokott lenni helyette. Néhányszor az AYA-103 is előfordult, de ő nincs túl jó állapotban.
Nagyon kellene már az állomány frissítés. Csak példaként az Alfák túl vannak 24-ik évükön és még húzzák az igát, az első Credo IC12-esek is már 11 évesek. Kimondani, leírni is szinte hihetetlen.
Más:
Valaki érdeklődött Hatvani Volános teherautók témájában, erre reagálok.
A darus Tatrát (FPS-231) közületek is sokan ismerik, nekem azt mesélték sok évvel ezelőtt, hogy a daruszerkezetet még a régi csőrös Tatráról építették át erre a 815-ös alvzra.
Határozottan emlékszem egy szürke színű billencs Skodára, egy világoszöld nyerges Ifára (ha jól emlékszem, sokáig a mosóval párhuzamosan parkolt) és az anyagbeszerző kolléga okkersárga Roburjára, amelyet később egy platós Fiat váltott fel. Hátul volt egy fardarus, fixplatós, tolólapos Skoda is, de ezt sosem láttam mozogni.