gereblyepörkölt Creative Commons License 2016.09.14 0 0 432045

Tőlem akár 200 évre is tervezhetnek, csak ha beüt valami, amit nem láttak előre és hirtelen kéne a beruházásokra bőkezűen kiszórt pénz, akkor meg csak lesnek, hogy sajnos a jól kitömött, ámde politikailag / gazdaságilag ingatag országok még a szerződésben foglalt követeléseknek sem tudnak majd eleget tenni, aztán 185%-os rendelésnövekedés ide vagy oda, a CRRC úgy jár mint most pl. a Hanjin, akinek a szerepe megingathatatlannak tűnt.

 

Másrészről roppantul dühít, hogy a koreai és japán konkurencia ilyen mértékű teszetoszaságot mutat és ennyire képtelen elébe menni a kínai nyomulásnak. Úgyhogy amíg pl. a japánok nem mutatnak valamiféle változást marketing terén és a vevőnek is csak az árcédula és nem a referenciák vagy a minőség számít, addig lényegi változást nem remélek e téren. Thaiföld is kapott anno 50+ használt személykocsit a JR West-től teljesen ingyen (még a szállítást is ők állták), erre most hogy, hogy nem az SRT a CRRC-től rendelt vadiúj személykocsikat.

 

Mo.-n meg Európaban, ahol van szaktudás és technológia is vasúti beruházások kivitelezésére, egyáltalán nem látom be, hogy miért kell kínai befektetőt hozni, azontúl, hogy rá lehet ugrani sok-sok olcsó hitelre.

Előzmény: Muurola (432043)