didyman Creative Commons License 2016.09.12 0 0 118850

Ez a 6-8 év honnan jött, meg pontosan milyen peremfeltételekkel? Ugyanis nagyrészt csak a gazdán múlik, hogy egy autóra ez 3-4 év után már áll, vagy 25 éves korában sem igaz. Valamint függ technológiától, minőségtől és még egy sor más dologtól is. Nekem van egy 24 éves autóm és őszintén szólva, én sem szeretem, ha nem úgy ketyeg, ahogy kell neki. És az olyan autószerelőt sem, aki szerint egy csomó apróság már belefér ebben a korban. A röhej az, hogy ilyen apróságok elhárítására beleöntött pénz annyira csekély, hogy nem is gondolkozok el rajta, a különbség csak annyi, hogy én javítom meg, az én drága időm megy el rá és nem a szervizes drága rezsije. De egyébként a rentálbilis dolgot sem mindig értem: Ha egy autó napi használatban van, akkor a használati értékét nem a piaci ára, értéke fogja meghatározni, így a szervizelés költsége sem ehhez fog idomulni, hanem ahhoz, hogy beleülök és megy, megkönnyíti az életemet, meg bevételhez segít hozzá (a kényelmet, biztonságot nem említem szándékosan, azok nem avuló tényezők, tehát az erre eköltés "megéri-e" faktora számomra nem is értelmezhető így, ha fékbetétet, lengéscsillapítót kell vennem, nem is gondolkozom el az autó értékén, hiszen az drága-újabb és olcsó-régibb autón is pontosan ugyanúgy számít, hogy hogyan fékez, és hogyan viszonyul az úthibához, röviden, akkor sem veszek olcsó vacakot hozzá, akármilyen öreg). A másik 13 éves on járműnél meg egyszerűen nincsenek ilyen hibák. De ha egy előfordulna, akkor megcsinálnám. Ha a hozzáférés nem egyszerű, persze megvárnám, míg az adott területtel más teendő is összejön.

Előzmény: bananatree (118848)