v_peti Creative Commons License 2016.09.06 0 1 431917

Miért lenne pénzpazarlás? Amíg nincs egymás mellett a vasútállomás és a buszállomás/buszmegálló, addig nincs értelme összehangolásoknak!

 

Vas megyében eléggé jó a helyzet. Az 1968-as koncepció magával hozta ennek az első lépését, később meg tovább lett fejlesztve, de van ahol sajnos visszafejlődött. De összességében pozitív a kép.

 

Vas megyében a következő a helyzet:

 

Szombathely - a buszok 2/3-a érinti a vasútállomást, a buszállomás áthelyezése pár éven belül valószínű. (Vityáéktól függ, ők adják a pénz egy részét.)

Sárvár: A buszok 90%-a érinti a vasútállomást, a vasútállomáson van buszos monitor, ami kifejezetten hasznos, ugyanis az egyik oldalon 5, a másikon meg 1 kocsiállás van, így sokáig tartana keresgélni. Nemrég lett felújítva.

Celldömölk: Nemrég lett felújítva, ott van a vasútállomásnál.

Vasvár: Sajnos mostanában már kevés busz érinti a vasútállomást. :(

Körmend: Áthelyezett buszállomás.

Szentgotthárd: Áthelyezett buszállomás.

Kőszeg: Sok busz érinti a vasútállomást, az áthelyezés tervben van.

Bük: A buszállomása fürdőnél van, a vasúton kisebb csomópont van, a kettő között helyijárat (nem Volános ÉNYKK-s), de van helyközi is.

Répcelak: Itt nincs is igazi buszállomás, a vasútállomás nincs igazán kiszolgálva busszal.

Jánosháza: Van buszmegálló az állomásnál, itt sincs igazi buszállomás a városban. Nincs igazán hangolás.

Csepreg: Nincs vasútállomás.

Vép: Szombathely elővárosa, csak a Bp felé utazóknak lenne értelme a ráhordásnak.

Kisebb települések: Sok helyen van hangolás, valahol jó, valahol rossz, valahol tűrhető.

Előzmény: DJ. Bakter (431916)