Miért lenne pénzpazarlás? Amíg nincs egymás mellett a vasútállomás és a buszállomás/buszmegálló, addig nincs értelme összehangolásoknak!
Vas megyében eléggé jó a helyzet. Az 1968-as koncepció magával hozta ennek az első lépését, később meg tovább lett fejlesztve, de van ahol sajnos visszafejlődött. De összességében pozitív a kép.
Vas megyében a következő a helyzet:
Szombathely - a buszok 2/3-a érinti a vasútállomást, a buszállomás áthelyezése pár éven belül valószínű. (Vityáéktól függ, ők adják a pénz egy részét.)
Sárvár: A buszok 90%-a érinti a vasútállomást, a vasútállomáson van buszos monitor, ami kifejezetten hasznos, ugyanis az egyik oldalon 5, a másikon meg 1 kocsiállás van, így sokáig tartana keresgélni. Nemrég lett felújítva.
Celldömölk: Nemrég lett felújítva, ott van a vasútállomásnál.
Vasvár: Sajnos mostanában már kevés busz érinti a vasútállomást. :(
Körmend: Áthelyezett buszállomás.
Szentgotthárd: Áthelyezett buszállomás.
Kőszeg: Sok busz érinti a vasútállomást, az áthelyezés tervben van.
Bük: A buszállomása fürdőnél van, a vasúton kisebb csomópont van, a kettő között helyijárat (nem Volános ÉNYKK-s), de van helyközi is.
Répcelak: Itt nincs is igazi buszállomás, a vasútállomás nincs igazán kiszolgálva busszal.
Jánosháza: Van buszmegálló az állomásnál, itt sincs igazi buszállomás a városban. Nincs igazán hangolás.
Csepreg: Nincs vasútállomás.
Vép: Szombathely elővárosa, csak a Bp felé utazóknak lenne értelme a ráhordásnak.
Kisebb települések: Sok helyen van hangolás, valahol jó, valahol rossz, valahol tűrhető.