flugosmotoros90 Creative Commons License 2016.09.03 -1 2 106695

Úgy rémlik 22 szolgálati kocsit írtak az interneten (többségében Skodák).
Ez valószínűleg nem nagy költség, ha a teljes költségvetést nézed.
Úgy viszont az, hogy tegnap az egyik C1-en kitört a lázadás a nem működő klíma és az ablakok nyithatóságának hiánya miatt. Sofőrt szidták, hiába védekezett, hogy neki is melege van, abban a pillanatban ő képviselte a céget.
Csak amíg a szolgálati kocsiktól eltekinteni nem lehet, addig dögleszteni lehet az utasokat adott kocsiban évek óta, következmények nélkül. 
Klíma tekintetében mi az előrelépés (tehát az eredmény). Amit behoztak külföldi kocsit, azokon nagy eséllyel működött, tehát addig amíg be nem szarik, ezeken a kocsikon van klíma, meg "egy-két" kocsin lett megcsinálva. Ha nincs, akkor az nem lesz megcsinálva.
A szolgálati kocsikban lehúzott ablak nélkül és klíma nélkül vajon milyen utazni, akár a mostani késő nyári időszakban. Ez könnyen előidőzhető és kipróbálható. Nem kell egy teljes kört, csak 3 utcát :)
A másik aspektusa a dolognak, hogy vannak olyan műszaki területes karbantartók, akik éjszakai járatokon utaznak télen, nyáron, hóban-fagyban műszerekkel, szerszámokkal, mert nekik csak a lábbusz jut.


Előzmény: nemeza (106694)