t1szabcsi Creative Commons License 2016.08.25 0 0 64929

Én lehet hogy kiverném a balhét a márkaszervizben. Ha betartottad a gyári periódust, amit ők előírtak, hiszen folyamatosan hozzájuk vitted szervizelni az autót, innentől kezdve ilyen hibának nem szabadna előjönnie. Ez lenne a megelőző karbantartás lényege (amit ök csináltak ugye), hogy a kopó alkatrészeket még a végső elhasználódásuk előtt kicseréljék, mielőtt nagyobb kár keletkezne. Ezt ellenőrizniük kellene szervizeléskor, hogy mi az amit ki kell cserélni és mi az amit nem. Mivel miden szervizt csak ők csináltak, minden olajcserét csak ők csináltak, innentől kezdve ők is a hibásak hogy nem szóltak hogy ezt ki kellene cserélni ill. hogy nem cserélték ki.

Hallottam már olyanról hogy a szerviz beismerte, hogy vagy a gyártás során került gyengébb alkatrész beépítésre (de nem csináltak típushibás visszahívásokat), vagy az ő mulasztásuk is a keletkezet kár, és a javítási költségnek bizonyos százalékát bevállalták. Én tennék egy próbát a márkaszerviznél, hogy 4 autót is vettél, amíg ti használtátok mindig is ide hoztátok akkor amikor kellett, sosem később, és mégis ez lett az autóval......

Előzmény: buma50 (64923)