...a sufniban szokás úgy autót szerelni,hogy sorra kicseréljük az alkatrészeket aztán hátha előbb-utóbb meglesz a hibás alkatrész.
Nagyon igaz.
Túl vagyok két légtömegmérő cserén,és egy bontott folytószelepházat is felrakattam már az autóra de a hiba megmaradt.
Ami azt illeti, Te sem vagy éppen a helyzet magaslatán.
Annyiszor leírtam, hogy belefáradt már a kezem: emberek, az ég áldjon bennetek, ne higgyetek kritikátlanul a hibaüzeneteknek, mert az sokba kerülhet!
Az emberek túlnyomó része viszont megváltoztathatatlanul hisz a "kiolvasásban", és fizeti a tanulópénzt. Megérdemlik.
A hibád feltárása egyáltalán nem reménytelen, de oszcilloszkóp (is) kell hozzá. Felsorolok néhány lehetséges hibaokot:
-fojtószelep
-vezérlőegység
-szívócső nyomás érzékelő
-testpontok
-tápellátás
-kábelköteg
-légtömeg mérő
...stb,
...stb.
A diagnosztika teljesen más megközelítést, eszköztárat, háttérinformációt igényel, mint az általános autószerelés, így még egy egyébként kitűnő szerviz is mellé-mellényúlhat olykor.
üdv