Sziasztok!
Ezer év után újra itt.
Olvasom a DPF mizériákat, sajnos testközelből ebben élek mostanság.
Nyári szabadságunkra indultunk haza még júniusban éjjel a kocsival, majd 250 km levezetése után ami csak villoghat, az villogott is a műszerfalon. Beálltunk a kölni Mazda szervíz elé , nyitásig aludtunk egyet ....
Megnézték, kényszer regenerálás már nem ment, azt mondták csere. Anyagrendelés 2-3 nap, DPF 3500 Euro (!) plusz munkadíj. Elővetítették, ha nem jönnek ki a szondák, újabb 2-3 nap várakozás, darabonként 400 eurós áron. Szóval miután az autóm értékének kb dupláját akarták kivenni a zsebünkből, azt választottuk, hogy irány vissza Brüsszelbe.
Másnap repülővel mentünk szabira.
Nemrég visszajöttem, megrendeltem a szűrőt, másnap megérkezett, jövő héten viszem beépítésre.
Remélem minden rendben lesz és újra járóképes lesz az Ötös.
Utolsó olajcser óta 14e km-t mentem, ebből 13e tutira sztráda. Szervízben azt mondták, sokáig bírta a szűrő, mert 160-180e környékén szoktak ilyennel találkozni. Enyém nemrég teljesítette a 205 ezret.