A butuson nincs keretszerződés.
A butuson csak azt csinálják meg, amit a tulaj megrendel, és kifizet. Semmit. Állítólag a Déliben takarítják. De láthatólag sehol sem takarítják.
A butus egy szervizigényes, tmk függő cucc.
Florida nagyon sokat melózik a 4124-esekkel, hogy azt a (nem túl magas) szintet produkálják, amit produkálnak. Nem mellékesen kb. a hatszázadik szoftver van már rajtuk, ezzel az évek alatt egy nem túl jó, viszont kellően stabil üzemű cuccot sikerült faragniuk a hulladékból.
A start nem óhajt ezzel a kis szériával (sem) ennyit molyolni, a periférián vannak.
Ugyanez a sztorija a berregős deziróknak is, meg lehet nézni, hogy kezdődött, és hol tart most a magyar flotta, kontra az 5022 sorozat.
Vagy nézzük csak a traxxok kerekeit. Ha nincs országos botrány, már talán csak az lenne a 25-ből nyolcvanas, amelyik nem áll.
Egy járművet nem csak megvenni kell. Ezt minden járműüzemeltető tudja. A start nem. És a piros flörtök sikersztorija ellenére más szerződéssel jöttek a kékek. Nem kell a jó nekünk.
Erről így többet nem szeretnék írni, mert messzire vezet.