tessloff Creative Commons License 2016.08.14 0 0 137600

Masodik resz:

 

Az etterem nivojatol fuggoen 800 es 1000 kuna kozott mozgott egy-egy ettermi szamla 6 fonek itallal. A boltokban az arak tullepik a magyar arakat, sot nehany esetben majdnem a francia szinvonalat is. A piacon valo vasarlassal sokat lehet sporolni, de ha valaki a kempingen tul lakik Ciovon maceras lehet az allando dugok miatt. Az utolso nap delelottjen nem volt 100%-os strandido,igyazelozo esti seta alkalmaval elfogadtuk agyerekek programajanlatat: egy kiruccanas a hid labatol indulo "tengeralattjaro"-val. A 4 fos csaladi jegy 240kuna amugy fejenkent 80k. A kezdeti nehezsegek utan (az eros szel miatt nem tudtak kiallni a molohelyukrol) 1 oras kesessel kifutottunk. Az 1 oras kiruccanas legnagyobb resze sajnos esemenytelen. Vagy az altalunk felkeresett "merulo" helyszin volt tul messze, vagy az eros hatraltatott minket, minden esetre alig 20 percet toltott a hajo partkozelben ahol latnunk kellet volna valamit. Ez sem jott be mert elegge zavaros volt a viz, nagyon keves latnivaloval. Nem tudom, hogy az idojaras volt e a ludas a dologban, vagy csak parasztvakitas a dolog, minden esetre nem ugy szalltunk ki a partra, hogy huha micsoda elmeny...

A visszaindulasnal nem akartunk hajnalok hajnalan kelni es indulni, csunyan bele is szaladtunk a reggeli dugoba. A teraszunkrol a csodalatos tengeri kilatas mellett a Ciovorol kivezeto utra is ra lehetett latni igy percrol percre lathattam egyre idegesebben a kocsisor lassulasat egeszen a 0km/h atlagsebessegig, de akkor mar mindegy volt nem voltunk utra keszek. Miutan kivergodtuk magunkat a szigetrol (1 ora alatt sikerult megtennunk egy gyalog 10 perc alatt abszolvalhato tavot) iranyt vettunk hazafele. Az eros szel miatt sok helyen sebessegkorlatozassal talalkoztunk amit kb az autok fele tartott be kiveve a amikor rendoroket lattak a szaguldozok.Nagyon sok helyen voltak koccanasos balesetek amik bosszanto torlodasokat okoztak. A plitvicei tavakat elvetettuk mint lehetseges kirandulast a varhato tomeg miatt amit jol tettunk, mert 11 ora korul a parkolok mar megteltek igy az emberek az ut mellet probaltak parkolni tobb kevesebb sikerrel igy a park bejaratanal egy kb 10 km-es szakaszon araszolgathattunk.Minden jegypenztarnal tobbszaz meteres sorok alltak. (Az itt off Eiffel-toronynal nem talakoztam ekkora sorokkal, pedig oda is nagyon sokan probalnak feljutni.) Miutan atverekedtuk magunkat ezen a dugon Slunj elerheto kozelsegbe kerult. Az ebedet a Rastoke negyedben koltottuk el terveink szerint,de sajnos az eddigi dugokban osszeszedett keses,illetve  technikai problemak miatt (valami folyamatosan leverte a biztositekot igy kb 40 percbe telt mire kartyaval tudtunk fizetni az etteremben) nem maradt idonk a negyed korbejarasara, igy ide vissza kell mennunk a kovetkezo tura alkalmaval, mert az a keves amitt lattunk belole megtetszett. Karlovacnal hajtottunk fel ujra az autopalyara. Innen folyamatos torlodasokban araszolgattunk Zagrabig, sot meg az elkerulo szakaszon is a mar emlitett koccanasos balesetek miatt. A fizetokapunal nagyon nagy hasznat vettuk az innen szerzett infonak a kartyas kaput illetoen. A hagyomanyos kapus sor vege a szetvalasztas kezdetenel volt. Valoszinu, hogy sokan a GPS-ek miatt mennek oda mert mi is a navi utasitasainak ellentmondva mentunk a jobb szelso savba. A zagrabi dugokat elhagyva esemenytelenul telt az ut a hatarig ahol rovid varakozas utan jutottunk at. Itt az osszes ukran illetve orosz rendszamu autot kiszedtek a sorbol, igy jobb nem mogejuk beallni a sorba.

 

Remelem nem lett tul hosszu,es tul nehezen olvashato de az ekezetek hasznalata elegge maceras a telefonomon, a magyar nyelvu T9 hasznalata pedig meg borzalmasabb eredmennyel jar.

Előzmény: tessloff (137590)