Hasonlóan ki lehetne elemezni a 11-es busz esetét, vagy az átszállósító, vonalelvágó csomagot.
Szia!
Itt az elmúlt évekbeli (aztán visszavont) visszavágásokra gondolsz, vagy a 2003-asokra?
Én például a mai napig felbosszantom magam azon a 2003-as koncepción, hogy legyenek rövid, de sűrű követési idejű vonalak.*
Akkor hatalmas kitolásnak éreztem, hogy a 36-os a Honvéd térre megy csak, továbbá a hétvégi 10-20-10-20 perces követésből lett 8-22-8-22 nem kerek, megjegyezhetetlen (az óra egész, óra tíz az megjegyezhető, a 03, meg 33 nem) indulási időkkel.
Ehhez képest most örülök a 67-es busznak, és a többi átlapoló járatnak.
* Nagy Sándor lenyilatkozta ezt úgy, hogy az egyik megállóból _átsétálnak_ a másikba az emberek. Komolyan, az ilyen húzzon le 12 órát egy szalag mellett, amiből nem fizetnek ki hármat, aztán a csatlakozó járat ajtaja csukódjon be az orra előtt, és várjon 10, vagy 15 percet.