Domi Creative Commons License 2016.08.11 0 1 25653

Remélhetőleg ezt az ügyet szeretett Önkormányzatunk nem cseszte el, de ha mégis, úgy a leghelyesebb lenne, ha lemondana és feloszlatná önmagát. Gigantikus adókat ki tud vetni, meg be tud szedni évekre visszamenőleg - egy alapvető problémakörrel meg nem boldogul? Nehogy már így legyen. Lázár Gyuri bácsi idejében mennyivel jobban, meg egyszerűbben mentek a dolgok, például megépült maga az út. Az utókor max: át tudta nevezni, ennyi telne tőle, megvédeni már nem?

 

Ha a terjedelmes ügyiratban szereplő fellebbezők - erősen antiszociális - okfejtését elfogadnánk, egyetlen autópálya, kisvasút, balatoni móló nem épülhetne, kishazánkban. Kérdezem egyébként: amikor az M0 -ás gyűrű ÉNy -i szektora kerül sorra hol fog a nyomvonal húzódni? Ha alagút lesz, hova szellőznek ki annak függőleges légaknái? Mit és mennyit fognak kibocsátani pl: CO, CO2, SO2 SO3, NOx, stb gramm/óra, vagy tonna/év mértékben. Netán az alagútba csak elektromos jármű, kerékpár, kézikocsi meg lóvasút hajthat majd be?

 

Az ilyen tengeri kígyós ügyekre volt egy igen egyszerű megoldás: azt az 5-6 ezer m2 -nyi útfelületet (ami kb 3-6 darab kerekhegyi telek területének felel meg) önálló zárójeles helyszínrajzi számú területté alakítani majd ezen önálló területet kivonni a természetvédelem hatálya alól. Innentől kezdve pedig olyan szép útügyi-, közlekedési-, védőövezeti-, stb eljárások bonyolíthatók, hogy a bürokraták elélveznek tőle. Példák: M6 autópálya, M7 somogyi rész, stb.

 

Előzmény: Törölt nick (25652)