hul Creative Commons License 2016.08.04 0 0 137280

Egyedi eset, hogy idegesíti a vendég a szállásadót.... mivel sokan ebből léteznek. Persze, lehet idegesítő a szezon nekik is. 

Ajándék: ez is egyéni, üzleti alapon megy, de a kis ajándékok, kedvességek javítják a közérzetet. Nekem az a tapasztalatom, hogy többet tesznek mint üzleti partnerek, a kempingekben is a visszatérőt azért üdvözlik egy itallal, a háziak az apartmanban gyümölccsel, itallal, a gyerekeket ezzel-azzal és ne feledjük, hihetetlen szívélyességgel és bizalommal tudnak várni. A lábtörlő alatti kulcstól kezdve, az átszervezett parkolásig, kínálással, a közös főzés-sütéssel. Vagy pl.  büszkén körbevisznek, mi mindent csináltattak a többi aparmanban is stb.

Ehhez azért jó a viszonzás, valami ajándék, ital, pirospaprika (nagyon sikeres), sőt mi vittünk egy szép albumot a már együtt töltött nyaralásokról, ami képek ott és akkoriban készültek - nagy örömet szerezve ezzel.

Hogy mennyire érdekes: az album átadása után behívott a tulaj a lakásába és mutatott egy tablót a falon, ki volt téve neki is néhány visszajáró vendég és gyermekeik képe is -pl. a mi képeink is...

Ez a barátság és ilyen helyre jó menni. 

Előzmény: typeo (137278)