ádibébi Creative Commons License 2016.08.03 0 0 118449

Két kérdésem lenne srácok:

 

- az normális, hogy a két kézifékkötél találkozásánál (kézifékkar mögött, a hátsó "szemetes" alatt) az egyik oldali jelentősen, több centivel előrébb van, mint a másik? Emiatt a két bowdenvéget közösítő fém alkatrész olyan ferdén áll, hogy tegnap az egyik oldali bowden ki is csúszott a tokjából (a kézifékkar meg így a kezemben maradt). A két hátsófék egyszerre lett cserélve, egyik sem kopottabb a másiknál. Mit lehet csinálni, hogy egyenesbe jöjjön a két bowdenvég?

 

- digitklímásokat kérdezném, ki hogyan állítja be a hőfokot, a légbeömlő rostélyokat, belső/külső levegőt? Valahogy 10 éve nem tudom eltalálni, hogy huzat se legyen, rám se fújja direktben a hideget, de kellően hűvös is legyen mindenhol az autóban. Nekem eddig a legjobban az vált be, hogy az összes műszerfali rostélyt max felfelé, és egyenes állásba fordítom, a hőfok ízlés kérdése, a belső levegőt keringetem körbe (időnként ablakot nyitok oxigénért), a keringetési irányt és sebességet pedig automatán hagyom. De az autó tetején, fejmagasságban így is meleg van, pedig a tetőtakaró be van húzva. Próbáltam azt is, hogy ablakra/lábra irányítom, de úgy meg nincs elég levegő a műszerfalból, meleg marad a beltér (ha lejjebb veszem, akkor meg lefagy a lábam).

 

Köszi ha valakinek van ötlete.