Svrend Creative Commons License 2016.07.30 0 0 430596

Na Zsóti ez megint egy olyan téma,amiről sokat beszéltünk az elmúlt hónapokban.

Nagyon-nagyon röviden a következő a helyzet.

Az elektronikus bizber torzított helyszínrajza (Lupe kép - visszajelentő felület) nálunk (és máshol is elsősorban nagyobb állomásokon) teljesen alkalmatlan arra,hogy váltóellenőrzést hajtsunk végre a segítségével akkor,ha használhatatlanná válik a berendezés. A korábbi berendezéstípusoknál nem volt gond,ha sötét volt a pult akkor is a Lezárási táblázat alapján meg tudtuk csinálni a váltóellenőrzést.

Az osztrák,illetve német szabvány jobb és bal állással dolgozik a váltók irányának tekintetében. Mi egyenes és kitérő irányt használunk. A jelzési és forgalmi utasításaink előírásait nem lehet betartani, mert a Kezelési Szabályzat nem ismeri és nem is használja az egyenes és kitérő irányt. (Egyébként a kollégákkal helyben megoldottuk,illetve áthidaltuk a problémát).A +jel azonban felkerült monitorokra,mert érzik a kivitelezők is,hogy sáros a dolog. Ráadásul még azt sem tudod megmondani egy váltóról,hogy egyszerű vagy átszelési annyira torz a visszajelentés.

Természetesen a történet jóval bonyolultabb és összeetetettebb,van egy kolléga aki ezt nagyon hajtja de "természetesen" szélmalom harcot vív.

Előzmény: a Zsóti (430593)