Bárdos Imre Creative Commons License 2016.07.30 0 1 62375

Köszönöm, de találtam még némi kiegészítést a fellelt ügyiratban.

 

Nagyon úgy tűnik, a fa felüljáró bontása után akartak valami provizórikus szerkezetet a gyalog aluljáró megépüléséig, mivel a köztes időben a vasút elvágta volna a telepen lakókat a város többi részétől. Az viszont nem egyértelmű, hogy valami provizórium épült-e, bár az aluljáró építése a fent idézett irat szerint gyakorlatilag 1952. október 18-án kezdődött, a július 16-i időpont a provizórium építés kezdete. Feltételezem, hogy ez lehetett az az ideiglenes megoldás, ami biztosította a gyalogos közlekedést, ennek elkészülte után bonthatták el az eredeti fa felüljárót. Vagyis a Facebookos fotók legkésőbb 1952. július 16-án készülhettek, a provizórium építésének kezdete előtt.

Előzmény: kihúzóvágány (62373)