Dolgoztam rajta egy ideig:)
81 projektet tartalmaz a lista, amelyből (csak) 11 előkészítés:
1.
23. M34 gyorsforgalmi út Vásárosnamény–Záhony közötti szakasz előkészítése
25. M0 autóút Északi szektor, 11–10. sz. főutak közötti szakasz előkészítése (tervezés)
26. M0 autóút Nyugati szektor, 10. sz. főút – M1 autópálya közötti szakasz előkészítése
27. 86. számú főút Szombathely és Egyházasrádóc közötti szakasz 2×2 sávos előkészítése
28. M9 autóút Vasvár–Zalaegerszeg projekt előkészítése
4.
32. Kisvárda ÉK-i tehermentesítő út (előkészítés)
33. Galvani híd (előkészítés)
34. 23–25. sz. főút Bátonyterenye–Kisterenye-Ózd (előkészítés és részbeni kivitelezés)Tanulmányterv, KHT
35. M60 Pécs–Barcs országhatár közötti szakasz előkészítése – tanulmány, KHT
36. 471. főút Debrecen belterület (1+000-2+850 km sz.) – építési engedély megszerzése
37. Nagykanizsa délkeleti elkerülő–Tanulmány terv, előzetes vizsgálati dokumentáció
A maradó 70 projektből 25 kisebb volumenű elkerülő, összekötő és kiegészítő
1. 8. sz. főút Várpalota elkerülő I. ütem megvalósítása – szakaszolt projekt
3. 8. sz. főút Székesfehérvár-Feketehegy elkerülő megvalósítása – szakaszolt projekt
4. M7 Érd, Iparos úti csomópont megvalósítása – szakaszolt projekt
5. M0 autóút kiegészítő munkái – szakaszolt projekt
6. Zalakomári pihenő tengelysúlymérő állomás megvalósítása – szakaszolt projekt
10. M1 autópálya, Lajta tengelysúlymérő állomás megvalósítása
13. 55. sz. főút megvalósítása Mórahalom elkerülő megyehatár közötti szakaszán
16. 8. sz. főút Várpalota elkerülő II. ütem megvalósítása
17. 62. sz. főút Szabadegyháza-ipartelep elkerülő szakasz megvalósítása
18. Mogyoród térség közúti kapcsolatainak fejlesztése, M3–M31-es autópálya átkötés,
20101 j. út – tervezett M3-as autópálya csomópont átkötése
19. M7–710 sz. főút csomópont, 710 sz. főút bekötéssel projekt megvalósítása
20. M1 autópálya Hegyeshalom, országhatár átkelési szakasz akadálymentesítés
4.
1. Zalalövő elkerülő szakaszolt projekt megvalósítása
2. Sopron megközelítése, M85 autóút Csorna elkerülő (II. ütem) megvalósítása
4. 813. sz. főút II. ütem Győr ipartelepi út déli csomópont megvalósítása
10. 813. sz. főút III. ütem 1. sz. főút – 14. sz. főút projekt megvalósítása
5. 4451. sz. Nagylak elkerülő út építése
9. 471. sz. főút Hajdúsámson elkerülő projekt megvalósítása
11. 4149 j. Kisvárda nyugati összekötő út projekt megvalósítása
12. 445. sz. főút Kecskemét elkerülő (II/2) ütem (M5 és 5. sz. főút között)
13. Kisvárda déli tehermentesítő út megvalósítása 4. sz. főút és a 4108 j. összekötő út
14. Fürjesi út (M44–4432 közötti összekötő út Békéscsaba) projekt megvalósítása
17. Sopron északnyugati elkerülő megvalósítása
19. 338. sz. főút Nyíregyháza nyugati elk. 36. sz. és 38. sz. utak között
20. 338. sz. főút Nyíregyháza nyugati elk. 38. sz. és 3822. j. utak között
A maradó 45 projekt valójában csak 17 projekt szétbontott szakaszai:
M86, M30, M35-M4, M2, M6, R21, M25, R67, 471, M44, M8, M4, M85, R76, 102,
Komáromi és Kalocsai híd
7 útvonalon csak +2 sáv építés... (M15, M70, M2, R-utak)
A költségekre tippelek: Előkészítés 20-25 milliárd Ft
Elkerülők, útrekonstrukciók: 100-120 milliárd Ft
17 Nagyprojekt: 1500-1600 milliárd Ft
Tehát a felsorolás első felének (36 db) költsége alig 150 milliárdocska.
Csak csendesen kérdezem:
Miért nincs a határozatban utalás sem arra, hogy az
M4 Törökszentmiklós - Püspökladány szakasznak van építési engedélye?!