dimelo Creative Commons License 2016.07.20 0 1 33599

Dolgoztam rajta egy ideig:)

 

 

81 projektet tartalmaz a lista, amelyből (csak) 11 előkészítés:

1.

23.       M34 gyorsforgalmi út Vásárosnamény–Záhony közötti szakasz előkészítése

25.       M0 autóút Északi szektor, 11–10. sz. főutak közötti szakasz előkészítése (tervezés)

26.       M0 autóút Nyugati szektor, 10. sz. főút – M1 autópálya közötti szakasz előkészítése

27.       86. számú főút Szombathely és Egyházasrádóc közötti szakasz 2×2 sávos előkészítése

28.       M9 autóút Vasvár–Zalaegerszeg projekt előkészítése

4.

32.       Kisvárda ÉK-i tehermentesítő út (előkészítés)

33.       Galvani híd (előkészítés)

34.      23–25. sz. főút Bátonyterenye–Kisterenye-Ózd (előkészítés és részbeni kivitelezés)Tanulmányterv, KHT

35.      M60 Pécs–Barcs országhatár közötti szakasz előkészítése –  tanulmány, KHT

36.      471. főút Debrecen belterület (1+000-2+850 km sz.) – építési engedély megszerzése

37.      Nagykanizsa délkeleti elkerülő–Tanulmány terv, előzetes vizsgálati dokumentáció

 

A maradó 70 projektből 25 kisebb volumenű elkerülő, összekötő és kiegészítő

1.         8. sz. főút Várpalota elkerülő I. ütem megvalósítása – szakaszolt projekt

3.         8. sz. főút Székesfehérvár-Feketehegy elkerülő megvalósítása – szakaszolt projekt

4.         M7 Érd, Iparos úti csomópont megvalósítása – szakaszolt projekt

5.         M0 autóút kiegészítő munkái – szakaszolt projekt

6.         Zalakomári pihenő tengelysúlymérő állomás megvalósítása – szakaszolt projekt

10.       M1 autópálya, Lajta tengelysúlymérő állomás megvalósítása

13.       55. sz. főút megvalósítása Mórahalom elkerülő megyehatár közötti szakaszán

16.       8. sz. főút Várpalota elkerülő II. ütem megvalósítása

17.       62. sz. főút Szabadegyháza-ipartelep elkerülő szakasz megvalósítása

18.       Mogyoród térség közúti kapcsolatainak fejlesztése, M3–M31-es autópálya átkötés,

            20101 j. út – tervezett M3-as autópálya csomópont átkötése

19.       M7–710 sz. főút csomópont, 710 sz. főút bekötéssel projekt megvalósítása

20.       M1 autópálya Hegyeshalom, országhatár átkelési szakasz akadálymentesítés

4.

1.         Zalalövő elkerülő szakaszolt projekt megvalósítása

2.         Sopron megközelítése, M85 autóút Csorna elkerülő (II. ütem) megvalósítása

4.         813. sz. főút II. ütem Győr ipartelepi út déli csomópont megvalósítása

10.       813. sz. főút III. ütem 1. sz. főút – 14. sz. főút projekt megvalósítása

5.         4451. sz. Nagylak elkerülő út építése

9.         471. sz. főút Hajdúsámson elkerülő projekt megvalósítása

11.       4149 j. Kisvárda nyugati összekötő út projekt megvalósítása

12.       445. sz. főút Kecskemét elkerülő (II/2) ütem (M5 és 5. sz. főút között)

13.       Kisvárda déli tehermentesítő út megvalósítása 4. sz. főút és a 4108 j. összekötő út

14.       Fürjesi út (M44–4432 közötti összekötő út Békéscsaba) projekt megvalósítása

17.       Sopron északnyugati elkerülő megvalósítása

19.       338. sz. főút Nyíregyháza nyugati elk. 36. sz. és 38. sz. utak között

20.       338. sz. főút Nyíregyháza nyugati elk. 38. sz. és 3822. j. utak között

 

A maradó 45 projekt valójában csak 17 projekt szétbontott szakaszai:

M86, M30, M35-M4, M2, M6, R21, M25, R67, 471, M44, M8, M4, M85, R76, 102,

Komáromi és Kalocsai híd

7 útvonalon csak +2 sáv építés... (M15, M70, M2, R-utak)

 

A költségekre tippelek: Előkészítés  20-25 milliárd Ft

Elkerülők, útrekonstrukciók:          100-120 milliárd Ft

17 Nagyprojekt:                        1500-1600 milliárd Ft

Tehát a felsorolás első felének (36 db) költsége alig 150 milliárdocska. 

 

Csak csendesen kérdezem:

Miért nincs a határozatban utalás sem arra, hogy az                   

M4 Törökszentmiklós - Püspökladány szakasznak van építési engedélye?!

Előzmény: Aladár46 (33543)