Az AAI-s Ik365-ök(558, 559, 560) 1996-os érkezésűek, őket nem számolnám már bele a kérdésbe.
Az Ik300-asok közül AAI-607 1991-ben, AOA-206 1988-ban. ETX-266 és EWS-934 1994-ben érkezett az Albához.
AAI-607-ről sárgás függőleges sraffos fényezéssel van/volt fotó TRA-395-től és annak nem volt billenthető az ajtótlan oldalon a második negyedes ablaka, nem játszik.
ETX-266 és EWS-934-nek az első és harmadik ablaka nyitható, nem játszanak:
http://htibor.fw.hu/alba_pic1/Alba_ETX-266_MB.JPG
http://htibor.fw.hu/alba_pic1/Alba_EWS-934.JPG
AOA-206 dolgozott budapesti vonalon és billenthető második negyedes ablaka van, így szerintem az egyetlen esélyes. :)
(A fotó Bp. Bartók Béla úton készült, ha valaki nem ismerné fel a helyszínt, akkor csak az volt a megállója a pesti járatoknak az Erzsébet tér mellett.)
http://htibor.fw.hu/alba_pic1/Alba_AOA-206_KTgy.JPG
Vízszintes csíkos fotót viszont nem ismerek róla :(