DJ. Bakter Creative Commons License 2016.07.13 0 3 430073

Ha már meg lettem szólítva: ez az egész levél egyszerű hazugság a Start részéről.

1. Az északi parton az új szerkezet bevezetésével nem volt és most sincs teljesen helyjegyköteles vonat, erre nem lehet hivatkozni.

2. Az északi parti zónázó rendszernek még nyomokban sincs semmi köze a déli parti rendszerhez. Talán a zóás Flirt áll hozzá közel, de azt is csak 2016-ban vezették be, nem 2015-ben.

2 . A garantált ülőhely hazugság, amíg a kapacitás az igény alatt marad, a többi utas mehet a szutyok menetrendű déli parti "sebes" személyvonattal.

3. Az utasok nem zsák krumpli, hogy egyenletes elosztást kell biztosítani. Az utasok akkor akarnak utazni, amikor akarnak. Minden vasutas tankönyv úgy kezdődik, hogy a vasút nagy mennyiségű utas egyszerre történő szállításában verhetetlen. A Start minden nap rácáfol erre a helyhiányával.

3. A kerékpáros helyek száma (helybiztosítással) is alul van becsülve.

Nem az a megoldás sem kerékpár, sem utas esetében, ha nem akarok elég kocsit berakni, hogy lekorlátozom a helyek számát. Ezzel csak azt érem el, hogy az utasok elfordulnak a vasúttól (persze lehet, hogy ez a cél).

+1 azért az dicséretes, hogy legalább hétvégén bevezették a zónázó Flirt vonatokat, mert ez azért valamennyire megoldotta azt, amit a Balaton Expressz elb@szott.

+2 a célok rossz megfogalmazása alapvetően egyenes út a cég bukása felé. Legalábbis a versenyszférában.

Előzmény: Muurola (430070)