DelSonar Creative Commons License 2016.07.11 0 0 14006

A vezérlést se hagyd ki, főleg így, hogy semmilyen info nincs a kocsiról korábbról. Nálam is csak az olajcseréket írogatták több-kevesebb lelkesedéssel. Nyitásnak egyből vezérműszíj, vízpumpa, feszítőgörgő csere volt, főleg, hogy 66 ezer km-nél járt a gép. A gyári gyújtókábel szett is éppen 90 ezer km-nél adta meg magát. Vételkor ennyire nem volt lelakva a gép, a motortér is gyakorlatilag patyolat tisztának nevezhető még most is. Csak hát pont 9 évesen vettem a gépet és egymás után jöttek a dolgok, mint gyári kipufogó csere a katalizátortól a hátsó dobig, 4 lengéscsillapító, még a hátsó lengőkar szilentek is elszálltak, bár mondjuk abban szerepe lehetett az áruszállításnak is a csomagtartóban 2-3 mázsa anyag... De mostanra szépen egyben van az autó, a levegő beömlőrendszert is átöblítettem nem rég majd meghajtottam vagy 450 km-en autópályán spéci benzinadalékkal. Most mintha jobban reagálna a gép.

Előzmény: fiest (14004)