Joejoe1974 Creative Commons License 2016.07.02 0 0 4001

Nem annyira sokat bütykölök,de néha odajutok.A műhelyt is rendezni kéne,de a ház körül sok a tennivaló.

Szóval.A Babetta folytatásához építeni kell egy másik blokkot,ami ugye berántós,és már turbóhűtéses lesz.Ehhez adott a blokköntvény,és egyebek de főtengelyt építeni kell.Van itthon egy főtengelyem,amihez megvettem az új alsó csapot.Csak jön a fordulat.Ugyanis ilyen méretű görgőskosár nem kapható a boltban.Rendelésre tudnak hozni,a teljes felújítókészlet árának feléért.Addig hajtom a gépet.A szerelés nagy részét a Simsonnal való kinlódás teszi ki.Arról van szó hogy mikor hozzám került,a gyári gyújtása kukába való hulladék volt.Volt itthon Ducati Energia alaplap,ehhez vettem egy lendkereket.Babetta tirisztorral raktam össze.Aki látott ilyet az tudja hogy a Ducati Energiánál a jeladó két világítótekercs között és fölött helyezkedik el.A lendkerékben levő műanyagszerű mágnes két végének pólusváltása adja a jelet a cdi-nek.Mikor felraktam egy éve,akkor sem tudtam beállítani.Első rugásra indult,alapjáraton elketyeg szépen de gázt adva megtorpan,lehörög.Ez lehetne karbi hiba is,de nem az.Akkor jó egy hónapos szívás után a lendkerékbe ültettem egy erős mágnest,és a jeladót kivülre tettem.Utána egyből tökéletes lett.Így használtam,hiba nélkül.Aztán egyszercsak megállt itthon,világításbekötés közben.Most újra a belső jeladóval próbálkoztam.Se saját építésű,se gyári Piaggio cdi-vel nem akar felpörögni.Mivel ez a másnak nevetséges probléma engem nagyon bosszant,ezért nem is tudok jelenleg más feladatra koncentrálni.Tanácsokat kaptam mindenfelől,igazából a számomra már bevált külső jeladó jöhet szóba.